CZK

Záruka PLUS

Co záruka PLUS obsahuje ?

 

Záruka PLUS obsahuje pojištění náhodného pojištění a odcizení.

Zakoupením Záruky PLUS na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce. 

Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového výrobku. Platnost začíná dnem sjednání služby

 

V jakých případech se mohu na Záruku PLUS spolehnout ?

v případě poškození výrobku, mimo jiné:

- následkem nárazu či pádu, například při pádu přístroje (notebook, fotoaparát) ze stolu

- vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití tabletu kávou

- způsobené úderem blesku či přepětím v síti

v případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání.

 

Co dělat v případě, kdy se přístroj rozbije ?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Záruka PLUS objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Mondial Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

 

Budu muset něco platit ?

Pojišťovna hradí práci opraváře, náhradní díly a dopravu zpět k Vám domů.  Vy zaplatíte pouze poštovné za odeslání přístroje do servisu a poté nízkou spoluúčast.

 

Reklamace a vrácení výrobku

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za Záruku PLUS.

V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude Vám vráceno nespotřebované pojistné.

Zpracování dat
Schovat