- AKCE
- ROZBALENO
- PC a Notebooky
- Mobilní telefony a tablety
- Komponenty
- Periferie
- Síťové prvky
- Software
- Herní svět a příslušenství
- Servery a zálohování
- Kancelářská technika
- Pokladní systémy
- Audio
- Foto a Video technika
- Televize, přehrávače a TV signál
- Sport a outdoor
- Cyklistika
- Auto-Moto
- Chytrá elektronika
- Zabezpečovací technika
- Interiérové doplňky
- Svitidla a žárovky
Záruka PLUS
Co záruka PLUS obsahuje ?
Záruka PLUS obsahuje pojištění náhodného poškození a odcizení.
Zakoupením Záruky PLUS na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce.
Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového výrobku. Platnost začíná dnem sjednání služby
V jakých případech se mohu na Záruku PLUS spolehnout ?
v případě poškození výrobku, mimo jiné:
- následkem nárazu či pádu, například při pádu přístroje (notebook, fotoaparát) ze stolu
- vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití tabletu kávou
- způsobené úderem blesku či přepětím v síti
v případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání.
Co dělat v případě, kdy se přístroj rozbije ?
V případě, že se v průběhu platnosti produktu Záruka PLUS objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Mondial Assistance 283 002 868.
Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.
Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.
V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.
Budu muset něco platit ?
Pojištění náhodného poškození a odcizení věci se sjednává se spoluúčastí pojištěného ve výši 15 % z pojistného plnění při každé pojistné události vzniklé v prvním roce pojištění a se spoluúčastí pojištěného ve výši 25 % z pojistného plnění při každé pojistné události vzniklé ve druhém roce pojištění.
Reklamace a vrácení výrobku
Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za Záruku PLUS.
Zde naleznete předsmluvní informace a náhled smlouvy pro spotřebitele a pro právnické osoby:
Podrobné informace k poskytované službě můžete nalézt také na webu Pojistitele – společnosti Allianz:
https://hlaseni.mondial-assistance.cz/Info.aspx