CZK

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

Co znamená Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu?

Pokud jste výrobek zakoupil v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Tohoto svého práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem.

Zboží si můžete vyzkoušet - nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

Jaké dokumenty přiložit? Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a stručný průvodní dopis, který nám umožní okamžité zahájení zpracování vaší vratky zboží. Můžete též použít tento vzorový formulář.


Výrobek je zakoupen na IČ, mohu odstoupit od kupní smlouvy?

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.



Reklamace zboží

Reklamace v autorizovaném servisu

Nejrychlejším způsobem reklamace je kontaktovat autorizovaný servis pro danou značku. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat poštou. Některé servisy zajišťují svoz zdarma po celém území České republiky.

Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).

Reklamace poštou a na prodejně

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme a nebo přinést osobně.

Výrobek pošlete na tuto adresu:

COMPUTER
Kratochvílova 2938/34
750 02 Přerov

K výrobku přilože doklad o koupi výrobku (fakturu) a popis závady.

Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v reklamačním řádu.

Zpracování dat
Schovat