Zlevněte si nákupy až o 500 Kč se slevovými kódy, které najdete zde

Prémiová podpora od HP

Pokud pracujete s vysokým nasazením a něco se pokazí, potřebujete rychlý přístup k technické podpoře – ať se nacházíte kdekoli v ČR. Technická podpora není jen o řešení problémů. Je i o tom, jak rychle a bez námahy budete zpět online nebo u svých oblíbených filmů, dokumentů a vzpomínek. Prémiová podpora poskytuje nejen rychlou reakci autorizovaného servisu, ale i individuální přístup k zákazníkovi a jeho notebooku. To vše bez stresu ze zbytečné administrativy a logistických nepříjemností. 

 

Platí prémiová podpora pro všechny notebooky HP?
Nikoliv, prémiová podpora je platná pouze pro vybrané modely řad Spectre, Envy, a Omen.

 

Získám prémiovou podporu i jako podnikatel?
Samozřejmě, prémiová podpora je platná i pro podnikatele při nákupu na IČ.

 

Musím zakoupené zařízení někde registrovat?
Nikoliv, prémiová podpora je platná automaticky po celou dobu záruky zařízení bez nutnosti registrace.

 





Jak postupovat při závadě zařízení?

Už nemusíte svůj notebook nikam nosit ani posílat, servis přijede za vámi.
Stačí zavolat na bezplatnou linku prémiové podpory 800 400 333 a domluvit si s operátem čas a místo servisního zásahu.
Linka prémiové podpory je v provozu ve všední dny od 8 do 18 hodin.

 

Jak dlouho oprava potrvá?
Prémiová podpora je také o tom, že servisní zásahy těchto zařízení jsou vyřízeny přednostně. Vše však záleží na charakteru závady a dostupnosti náhradního dílu.

 

Co dělat, když nemohu být delší dobu bez notebooku?
A to je další výhoda prémiové podpory! Můžete si s operátorem domluvit zapůjčení náhradního stroje pod dobu opravy.

 

Více o prémiové podpoře od HP

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies