Objednávky Vám doručíme ZDARMA nebo od 59 Kč, více zde

Autorizovaný servis LYNX

Nabízíme Vám rychlé řešení poruchy autorizovaným servisem Lynx. Profesionální servis, který je zajištěn certifikovanými techniky.

 

Jak probíhá servis?

 

  • Nejrychlejší řešení poruchy vede přes autorizovaný servis výrobce
  • Jednoduše přineste Vaše zařízení do autorizovaného servisu, kde se o něj rychle a spolehlivě postarají certifikovaní technici 
  • Pokud Vám nevyhovují lokace autorizovaných servisů, můžete si zřídit svoz svého zařízení prostřednictvím společnosti Český servis
  • Svoz si zřídíte vyplněním formuláře
  • V rámci záručního servisu je svoz zdarma

 

 

Co udělat před zanesením zařízení do servisu?

 

  • Zálohujte svá data. V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provede se obnova systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému, ztratíte data uložená na úložištích
  • Ujistěte se, že se nejedná o softwarový problém. Pro vyloučení softwarového problému doporučujeme zálohovat data a provést obnovu systému do původního továrního nastavení.

 

 

Kde najdete pobočky autorizovaných servisů?

 

Co budete potřebovat?

  • Samotné zařízení a potvrzení o nákupu/faktury
Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě