Autorizovaný servis interaktivních velkoformátových displejů Optoma

 

Jsme si vědomi, že výběr velkoformátového displeje je důležitý krok při vytváření Vašich vizuálních zážitků. Ačkoli jsme přesvědčeni, že panely Optoma jsou synonymem kvality a spolehlivosti, rozumíme, že se mohou vyskytnout situace, kdy budete potřebovat podpořit. V případě poruchy nemusíte čekat 30 dnů na vyřízení reklamace, servis Vám zašle nový displej.

Autorizovaný servis FIXIT je Vám k dispozici

  1. Odborná znalost produktů Optoma: Servis FIXIT je plně autorizovaný společností Optoma, což znamená, že technici mají hluboké znalosti o všech modelech velkoformátových displejů Optoma. Jsou školeni tak, aby rychle identifikovali a řešili jakékoliv technické problémy.

  2. Rychlý a efektivní servis: Rozumí důležitosti rychlého řešení Vašich potíží. Servis FIXIT se pyšní vynikajícím servisním dohledem, Váš požadavek vyřeší v nejkratší možné době.

 

Jak si objednat servis?

 

Co budete k založení případu potřebovat?

Do e-mailu uveďte následující informace

  • Model displeje
  • Sériové číslo
  • Kopii nákupního dokladu
  • Popis závady

Pokud se problém nepodaří odstranit na dálku, autorizovaný servis Vám zašle zpravidla do deseti dnů nový displej.

Původní displej demontujete a bezpečně připravíte k odeslání. Poté opět kontaktujete autorizovaný servis FIXIT, který objedná kurýra pro vyzvednutí nefunkčního displeje. 

 

Co udělat před odesláním do servisu? 

  • Zařízení důkladně zabalte
  • Příslušenství dodané k produktu rovněž přibalte. Jedná se zejména o napájecí adaptéry a kabely
  • Do krabice přiložte kopii nákupního dokladu

 

Kde se bude zařízení servisovat?

Servisní středisko pro střední Evropu - FIXIT SA                             Telefon: +420 226 259 864
Nad Serafa 56A                                                                                     Email: biuro@fixit.pl
30864 Krakow
Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies