Zlevněte si nákupy až o 500 Kč se slevovými kódy, které najdete zde

Autorizovaný servis interaktivních velkoformátových displejů Optoma

 

Jsme si vědomi, že výběr velkoformátového displeje je důležitý krok při vytváření Vašich vizuálních zážitků. Ačkoli jsme přesvědčeni, že panely Optoma jsou synonymem kvality a spolehlivosti, rozumíme, že se mohou vyskytnout situace, kdy budete potřebovat podpořit. V případě poruchy nemusíte čekat 30 dnů na vyřízení reklamace, servis Vám zašle nový displej.

Autorizovaný servis FIXIT je Vám k dispozici

  1. Odborná znalost produktů Optoma: Servis FIXIT je plně autorizovaný společností Optoma, což znamená, že technici mají hluboké znalosti o všech modelech velkoformátových displejů Optoma. Jsou školeni tak, aby rychle identifikovali a řešili jakékoliv technické problémy.

  2. Rychlý a efektivní servis: Rozumí důležitosti rychlého řešení Vašich potíží. Servis FIXIT se pyšní vynikajícím servisním dohledem, Váš požadavek vyřeší v nejkratší možné době.

 

Jak si objednat servis?

 

Co budete k založení případu potřebovat?

Do e-mailu uveďte následující informace

  • Model displeje
  • Sériové číslo
  • Kopii nákupního dokladu
  • Popis závady

Pokud se problém nepodaří odstranit na dálku, autorizovaný servis Vám zašle zpravidla do deseti dnů nový displej.

Původní displej demontujete a bezpečně připravíte k odeslání. Poté opět kontaktujete autorizovaný servis FIXIT, který objedná kurýra pro vyzvednutí nefunkčního displeje. 

 

Co udělat před odesláním do servisu? 

  • Zařízení důkladně zabalte
  • Příslušenství dodané k produktu rovněž přibalte. Jedná se zejména o napájecí adaptéry a kabely
  • Do krabice přiložte kopii nákupního dokladu

 

Kde se bude zařízení servisovat?

Servisní středisko pro střední Evropu - FIXIT SA                             Telefon: +420 226 259 864
Nad Serafa 56A                                                                                     Email: biuro@fixit.pl
30864 Krakow
Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies