- AKCE
- Rozbaleno
- PC a Notebooky
- Mobilní telefony a tablety
- Komponenty
- Periferie
- Síťové prvky
- Software
- Herní svět a příslušenství
- Servery a zálohování
- Kancelářská technika
- Pokladní systémy
- Audio
- Foto a Video technika
- Televize, přehrávače a TV signál
- Sport a outdoor
- Cyklistika
- Auto-Moto
- Chytrá elektronika
- Zabezpečovací technika
- Interiérové doplňky
- Svitidla a žárovky
Autorizovaný servis Asus
Nabízíme Vám rychlé řešení poruchy autorizovaným servisem ASUS z pohodlí domova i z kanceláře. Tento bezstarostný servis můžete uplatnit na notebooky, stolní počítače a monitory značky ASUS.
Kurýr zařídí bezplatnou přepravu
- Jedná se o formu opravy, která probíhá vyzvednutím výrobku u zákazníka kurýrem ve smluvený den a návrat výrobku zákazníkovi ze servisu stejným kurýrem zpět
- Přeprava je prováděna kurýrní společností DPD z celé České Republiky a v rámci záruky je hrazena společností ASUS
- Během objednávky servisu dostanete přesné informace, kdy se u Vás kurýr pro zařízení Asus zastaví a následně jej přepraví do centrálního servisního centra. Ihned po opravě pak kurýrní služba opět zařízení dopraví bezpečně až k Vám
Co udělat před odesláním do servisu?
- Zálohujte svá data. V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provede se obnova systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému, ztratíte data uložená na úložištích
- Zařízení důkladně zabalte dle pokynů operátora a instrukcí pro správné zabalení a označení servisní zásilky
- Příslušenství dodané k produktu rovněž přibalte, pokud Vás operátor nebude informovat jinak. Jedná se zejména napájecí adaptéry a kabely
- Do krabice přiložte kopii nákupního dokladu
Hlavní výhody bezstarostného servisu ASUS
- Rychlost odbavení
- 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis potřebné díly skladem
- Přeprava na servis i zpět je prováděna kurýrní společností DPD z celé České Republiky
- V případě komplikovaného projevu závady může servis přímo kontaktovat zákazníka
- Zákazník může sám kontrolovat stav opravy online
Jak kontaktovat servis?
Zadejte svůj servisní požadavek online.
Adresa:
PEGATRON Czech s.r.o.
Na Rovince 862
Ostrava - Hrabová
72000