Autorizovaný servis Asus

Nabízíme Vám rychlé řešení poruchy autorizovaným servisem ASUS z pohodlí domova i z kanceláře. Tento bezstarostný servis můžete uplatnit na notebooky, stolní počítače a monitory značky ASUS.

 

Kurýr zařídí bezplatnou přepravu

 

 

  • Jedná se o formu opravy, která probíhá vyzvednutím výrobku u zákazníka kurýrem ve smluvený den a návrat výrobku zákazníkovi ze servisu stejným kurýrem zpět
  • Přeprava je prováděna kurýrní společností DPD z celé České Republiky a v rámci záruky je hrazena společností ASUS
  • Během objednávky servisu dostanete přesné informace, kdy se u Vás kurýr pro zařízení Asus zastaví a následně jej přepraví do centrálního servisního centra. Ihned po opravě pak kurýrní služba opět zařízení dopraví bezpečně až k Vám

 


Co udělat před odesláním do servisu?

  • Zálohujte svá data. V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provede se obnova systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému, ztratíte data uložená na úložištích
  • Zařízení důkladně zabalte dle pokynů operátora a instrukcí pro správné zabalení a označení servisní zásilky
  • Příslušenství dodané k produktu rovněž přibalte, pokud Vás operátor nebude informovat jinak. Jedná se zejména napájecí adaptéry a kabely
  • Do krabice přiložte kopii nákupního dokladu 

 

 

Hlavní výhody bezstarostného servisu ASUS

 

  • Rychlost odbavení
  • 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis potřebné díly skladem
  • Přeprava na servis i zpět je prováděna kurýrní společností DPD z celé České Republiky
  • V případě komplikovaného projevu závady může servis přímo kontaktovat zákazníka
  • Zákazník může sám kontrolovat stav opravy online

 

 

Jak kontaktovat servis?

Zadejte svůj servisní požadavek online.

 

Adresa:

PEGATRON Czech s.r.o.

Na Rovince 862

Ostrava - Hrabová

72000

 

 

 

 

 

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies