3 měsíce IT podpory ke Canon tiskárnám


K vybraným tiskárnám Canon získáte vzdálenou službu na 3 měsíce zdarma.

Pro Canon modely poskytujeme vzdálenou prémiovou podporu na 3 měsíce v rozsahu až 120 minut.

Podporu můžete využít dle libosti, například i na vzdálenou instalaci, která je možná díky AR (rozšířené realitě).

Zajistíme pomoc s vašim novým zařízením na dosah ruky.


Služba zahrnuje

  • Službu vzdálené pomoci s vaší novou tiskárnou Canon, kterou poskytujeme k vybraným modelům.

  • Službu vzdálené pomoci pro Canon můžete využít po dobu 3 měsíců od nákupu zařízení v rozsahu až 120 minut IT pomoci.
    Čas odečítáme po 15 minutách. Můžete tak svých 120 minut využít na více než 1 požadavek.

  • Můžete odhodit návody a ušetřit čas sháněním rad, jak vyřešit IT zádrhel s Vaší novou tiskárnou.

  • Tiskárnu vám pomůžeme nastavit a nainstalovat.
    Umíme se na dálku jednorázově podívat na vaši tiskárnu a její display prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho smartphonu. Ve videu vás můžeme navigovat šipkou a zároveň s vámi budeme komunikovat přes telefon a sdělíme vám, jak postupovat. Případně se můžeme jednorázově připojit na obrazovku PC/Notebooku a provést nastavení tiskárny i zde.

  • Přátelskou a srozumitelnou komunikaci po telefonu.

  • Vzdálenou pomoc v pracovní dny od 8 do 20 hodin.

  • Moderní formu vzdálené IT podpory.
     

Služba nezahrnuje

  • Fyzické/osobní řešení požadavku.

  • Možnost využít službu o víkendu.
     

Potřebujete pouze

  • Běžné připojení k internetu a nabitý smartphone ne starší než 4 roky.

  • PC/Notebook ke kterému chcete tiskárnu připojit.

  • Znát přístupové údaje k vaší Wi-Fi.

 

Jak služba funguje

1. Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 216
 
kód má tvar:
ITP-CAN-120-xxx-xxx-xxx-xxx

 
2. Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut.


3. Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí rozšířené reality či vzdáleného připojení nastavíme vaši novou tiskárnu dle vašeho přání. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.


 



Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k využití AR (rozšířené reality)?

Nabitý
chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.

Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Podpora vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphonu ukazovat podpoře display vašeho zařízení.
Můžeme vám do videa kreslit a ukazovat šipkou, co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.
 

Jsou rozšířená realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co podpora provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil podpora již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic, co byste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup.

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s naší podporou na čísle +420 558 080 216

Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut. Po každém požadavku s námi pak zasíláme potvrzení o požadavku na váš e-mail.

Platnost kódu je 90 dnů od jeho odeslání.

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies