- AKCE
- ROZBALENO
- PC a Notebooky
- Mobilní telefony a tablety
- Komponenty
- Periferie
- Síťové prvky
- Software
- Herní svět a příslušenství
- Servery a zálohování
- Kancelářská technika
- Pokladní systémy
- Audio
- Foto a Video technika
- Televize, přehrávače a TV signál
- Sport a outdoor
- Cyklistika
- Auto-Moto
- Chytrá elektronika
- Zabezpečovací technika
- Interiérové doplňky
- Svitidla a žárovky
Jak postupovat při doručení poškozené zásilky?
Při přebírání zásilky proveďte spolu s dopravcem kontrolu zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice).
Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce a informujte nás o tomto na email obchod@svetpocitacu.cz
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu zvolené přepravy.
DPD: oznamte nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí na tel. 225 373 373 nebo vyplněním zápisu o škodě na webu dopravce: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíku ve stavu, v jakém jste jej převzali.
Česká pošta: oznamte osobně do 2 pracovních dnů od převzetí na jakékoliv pobočce pošty. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky). Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
Zásilkovna: oznamte do 2 pracovních dnů na email obchod@svetpocitacu.cz
Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíku ve stavu, v jakém jste jej převzali.
Gebrüder Weiss: je nutné ihned po převzetí sepsat spolu s řidičem zápis o škodě a následně oznámit na email obchod@svetpocitacu.cz
Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíku ve stavu, v jakém jste jej převzali.
Pokud nahlásíte škodu později, než je uvedeno u konkrétních dopravců výše, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.