Zlevněte si nákupy až o 500 Kč se slevovými kódy, které najdete zde

Jak postupovat při doručení poškozené zásilky?

Při přebírání zásilky proveďte spolu s dopravcem kontrolu zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice).

Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce a informujte nás o tomto na email obchod@svetpocitacu.cz

 

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu zvolené přepravy.

 

DPD: oznamte nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí na tel. 225 373 373 nebo vyplněním zápisu o škodě na webu dopravce: https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/

Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíku ve stavu, v jakém jste jej převzali.

 

Česká pošta: oznamte osobně do 2 pracovních dnů od převzetí na jakékoliv pobočce pošty. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky). Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.

 

Zásilkovna: oznamte do 2 pracovních dnů na email obchod@svetpocitacu.cz

Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíku ve stavu, v jakém jste jej převzali.

 

Gebrüder Weiss: je nutné ihned po převzetí sepsat spolu s řidičem zápis o škodě a následně oznámit na email obchod@svetpocitacu.cz

Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíku ve stavu, v jakém jste jej převzali.

 

Pokud nahlásíte škodu později, než je uvedeno u konkrétních dopravců výše, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies