Instalace projektoru a podpora po dobu 3 měsíců


K vybraným projektorům získáte vzdálenou službu na 3 měsíce zdarma.

Pro projektory poskytujeme vzdálenou prémiovou podporu na 3 měsíce v rozsahu až 120 minut.

Podporu můžete využít dle libosti, například na úvodní nastavení projektoru, které je možné díky AR (rozšířené realitě) nebo i jiné trable, které vzniknou v průběhu používání.

Zajistíme pomoc s vašim novým zařízením na dosah ruky.


Služba zahrnuje

  • Službu vzdálené pomoci s vaší novým projektorem, kterou poskytujeme k vybraným modelům.

  • Službu vzdálené pomoci můžete využít po dobu 3 měsíců od nákupu zařízení v rozsahu až 120 minut IT pomoci.
    Čas odečítáme po 15 minutách. Můžete tak svých 120 minut využít na více než 1 požadavek.

  • Nastavení nového projektoru a seznámení se základními funkcemi v rozsahu:

    • Nastavení Zoomu a ostření obrazu

    • Nastavení korekcí obrazu pro eliminaci zkreslení

    • Doporučení kabeláže vhodné pro připojení, pokud nebyla zakoupena

    • Reálné kabelové připojení notebooku k projektoru přes HDMI či DP, včetně projekce obrazu a nastavení zvuku

  • Řešení jakýchkoliv problémů týkající se projektoru a jeho propojení s PC/notebookem

  • Můžete odhodit návody a ušetřit čas sháněním rad, jak vyřešit IT zádrhel s Vaším novým projektorem.

  • Přátelskou a srozumitelnou komunikaci po telefonu.

  • Vzdálenou pomoc v pracovní dny od 8 do 20 hodin.

  • Moderní formu vzdálené IT podpory.
     

Služba nezahrnuje

  • Fyzické/osobní řešení požadavku.

  • Možnost využít službu o víkendu.''

  • Propojení mobilních zařízení jako jsou Smartphone/Tablety

  • Další činnosti/parametry/služby/záruky, které zde nejsou uvedeny, jako např.: Nastavení promítání po LAN síti, propojení se speciálními komponenty pro promítání jako např. AV receivery, zvukové zesilovače, HDbaseT, audiokonferenční zařízení, napojení na chytrou instalaci místnosti
     

Potřebujete pouze

  • Běžné připojení k internetu a nabitý smartphone ne starší než 4 roky.

  • PC/Notebook ke kterému chcete projektor připojit.

 

Jak služba funguje

1. Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 216
 
kód má tvar:
ITP-SPC-PRO-xxx-xxx-xxx-xxx

 
2. Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut.


3. Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí rozšířené reality či vzdáleného připojení nastavíme váš nový projektor dle vašeho přání. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.


 



Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k využití AR (rozšířené reality)?

Nabitý
chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.

Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Podpora vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphonu ukazovat podpoře display vašeho zařízení.
Můžeme vám do videa kreslit a ukazovat šipkou, co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.
 

Jsou rozšířená realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co podpora provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil podpora již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic, co byste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup.

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s naší podporou na čísle +420 558 080 216

Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut. Po každém požadavku s námi pak zasíláme potvrzení o požadavku na váš e-mail.

Platnost kódu je 90 dnů od jeho odeslání.

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies