Objednávky doručíme na adresu nebo výdejní místo následující pracovní den. Více zde

Úvodní instalace a nastavení nové Wi-Fi tiskárny


Zajistíme pro vás instalaci a nastavení nové Wi-Fi tiskárny na dálku.


Služba zahrnuje

  • Nastavení nové Wi-Fi tiskárny a seznámení se základními funkcemi v rozsahu:

    • Připojení tiskárny k internetu a Wi-Fi.

    • Instalace tiskárny na jedno zařízení typu PC/notebook (s OS Windows nebo MacOS) přes Wi-Fi nebo USB.

    • Zkušební tisk z PC/notebooku.

    • Zkušební sken z tiskárny do souboru v PC/notebooku.

    • Zkušební kopírování samostatně bez PC/notebooku.

    • Seznámení se základními funkcemi obslužného programu od výrobce tiskárny.

  • Přátelskou a srozumitelnou komunikaci po telefonu, službu dostupnou v pracovní dny od 8 do 20 hodin.

  • Moderní formu vzdálené podpory na telefonu včetně možnosti vzdáleného připojení a rozšířené reality (AR) – na dálku nám přes zadní kameru vašeho smartphone ukážete tiskárnu a IT Parťák vám do videa kreslí a ukazuje šipkou, co je třeba fyzicky stisknout.

Služba nezahrnuje

  • Možnost řešit úvodní instalaci o víkendu.

  • Instalaci a nastavení na mobilní zařízení jako jsou Smartphone/Tablety.

  • Fyzické/osobní řešení instalace u zákazníka. Tato služba poskytuje pouze vzdálenou instalaci.

  • Další činnosti/parametry/služby/záruky, které zde nejsou uvedeny, jako např.: zkoušku tisku ze specializovaných programů, zprovoznění tiskárny na virtuálních a vzdálených serverech, odesílání skenů e-mailem přímo z tiskárny

  • Instalaci síťové tiskárny v případě, kdy je ve firmě používána správa zařízení a tiskáren pomocí Active Directory (AD) a novou tiskárnu chcete přidat do AD a aplikovat firemní IT politiku. V tom případě vám novou tiskárnu musí zprovoznit správce vašeho IT. Tuto technologii používají typicky některé větší firmy (100+ zaměstnanců).

Potřebujete pouze

  • Běžné připojení k internetu a nabitý smartphone ne starší než 4 roky.

  • PC/Notebook, ke kterému chcete tiskárnu připojit.

  • Znát přístupové údaje k vaší Wi-Fi.


Jak služba funguje

1. Ozvěte se nám

Po zakoupení zařízení obdržíte identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 216
 
kód má tvar:
ITP-SPC-TIS-xxx-xxx-xxx-xxx

2. Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 60 minut.

3. Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí rozšířené reality či vzdáleného připojení nastavíme vaši novou tiskárnu dle vašeho přání. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.
 


 

Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k využití AR (rozšířené reality)?

Nabitý
chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.

Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Podpora vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphonu ukazovat podpoře display vašeho zařízení.
Můžeme vám do videa kreslit a ukazovat šipkou, co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.
 

Jsou rozšířená realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co podpora provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil podpora již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic, co byste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup.

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s naší podporou na čísle +420 558 080 216

Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 60 minut. Po každém požadavku s námi pak zasíláme potvrzení o požadavku na váš e-mail.

Platnost kódu je 30 dnů od jeho odeslání.

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Nastavení cookies