Slevy na vybrané notebooky najdete zde

Aktuální informace o dostupnosti služeb


Mohu nakoupit na Světě Počítačů?

Ano, doručení objednávky domů pomocí přepravních služeb a na výdejní místa funguje i nadále bez omezení.

Mohu kurýrovi z přepravní služby DPD zaplatit objednávku v hotovosti?

Ne, kurýrovi DPD nelze zaplatit v hotovosti, objednávku můžete uhradit on-line platební kartou či platebním příkazem předem.

Mohu si objednané zboží osobně vyzvednout na výdejních místech Zásilkovny?

Ano, možnost zasílání na vybraná výdejní místa Zásilkovny je možná.

 

Jaké jsou ceny dopravy?

Dočasně jsme snížili limit pro dopravu zdarma, nyní odesíláme zásilky od 3.000 Kč zdarma.
Možnosti a ceny dopravy najdete zde.

 

Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně na prodejně v Přerově?

Ano, zboží, které objednáte on-line na našich stránkách, si můžete osobně vyzvednout v naší prodejně.
Doprava na prodejnu je zdarma.

Platbu provádějte nejlépe bezhotovostně platební kartou.
Na prodejně se zdržujte pouze nezbytně nutnou dobu, dodržujte alespoň dvoumetrový rozestup mezi sebou. Použijte také zakrytí nosu a úst ochrannými pomůckami (rouška, respirátor, příp. šátek nebo šála).

Používání desinfekčních gelů a mýdel je u nás samozřejmostí. Několikrát denně také dezinfikujeme kliky u dveří, prodejní pulty a další styčné plochy.

 

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Ano, reklamaci, případně vrácené zboží můžete zaslat na naše reklamační oddělení, postup najdete zde.
Můžete nás také kontaktovat na tel. 581 219 076 nebo servis@svetpocitacu.cz

 

Tuto stránku průběžně aktualizujeme. Poslední aktualizace 22.5.2020 10:00

Autorizovaný partner
Člen partnerské sítě
Zpracování dat
Schovat